Gürmar Online: Sanal ve Online Market Alışverişi- Sıkça Sorulan Sorular
Ara

Sıkça Sorulan Sorular

Neden Üye Olmalıyım?

Gürmar Online Market’e  üye olduğunuzda, hesabınıza kaydedeceğiniz  bilgiler sayesinde Gürmar ve Gürmar Online Market’te düzenlenen tüm kampanya, indirim ve size özel avantajlardan faydalanabilirsiniz.

Gürmar Online Market ve uygulamalarımızdan vereceğiniz siparişinizin tamamlanabilmesi için sizden istenen iletişim bilgileri, teslimat adresi, fatura adresi gibi bilgileri her defasında yeniden yazmak zorunda kalmazsınız.

Bu sayede Gürmar Online Market ve uygulamalarımızdan daha önce oluşturduğunuz siparişlerinizi görüntüleyebilir ve bu siparişler üzerinden hızlıca yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz. Üyelik girişinizi yaptıktan sonra hesabınızda favori ürünler listesi oluşturabilir, sipariş verdiğiniz ürünleri artırabilir, azaltabilir ya da sepetinizi güncelleyebilirsiniz.

Nasıl Üye Olabilirim?

Gürmar Online Market’e üye olmak için ekranın sağ üstünde bulunan Üye Ol menüsüne tıklayınız. Açılan sekmedeki üyelik formunu doldurun ve Üye Ol butonuna basınız. (Zorunlu alanların doldurulması gerekmektedir.) Bu aşamadan sonra Gürmar Online Markete üye olma aşamanız tamamlanmıştır.

Şifremi Unuttum, Ne Yapabilirim?

Üye girişi yaparken şifre alanının sağ altında bulunan şifremi unuttum linkini tıklayınız. Açılan ekrandaki alana üye olma aşamasında kullandığınız e-posta adresi veya cep telefonu numaranızı giriniz. Onay kodu al butonuna tıklayınız. Seçiminiz doğrultusunda e-posta adresinize ya da telefonunuza gelen onay kodunuzu ve yeni şifrenizi girerek şifre sıfırlama işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

Şifremi nasıl değiştirebilirim?

Giriş Yap menüsünden üyelik girişi yaptıktan sonra ‘’Hesabım’’ menüsünden ‘’şifre değiştir’’ alanına tıklayarak açılan ekrandaki bilgileri doldurarak şifrenizi güncelleyebilirsiniz.

Üyeliğim Neden Bloklandı?

Gürmar Online Market, kullanıcıların güvenliği esas alınarak yapılan Kullanıcı Şartları ve Üyelik Sözleşmesi gereğince üyelik için geçici veya kalıcı olarak üyelik bloklama hakkına sahiptir.

Gürmar Online’a Üye Olmadan Alışveriş Yapabilir Miyim?

Gürmar Online Market’te alışveriş yapabilmeniz için üyelik şartı bulunmamaktadır.Fakat üye olmak isterseniz ,  bu işlemi oldukça kolay ve hızlı bir şekilde ekranın sağ üstünde bulunan Üye Ol butonuna tıklayarak gerçekleştirebilirsiniz.

Üyelik Bilgilerimi Nasıl Güncelleyebilirim ?

Gürmar Online Market'e üye iseniz “Giriş Yap” menüsünden giriş yaptıktan sonra, “Hesabım” menüsünden üyelik bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz. Açılan ekranda üyeliğinize ait kişisel bilgilerinizi doldurabilirsiniz.

Üyeliğimi Nasıl Sonlandırabilirim?

Gürmar Online Market üyeliğinizi sonlandırmak isterseniz, 0850 288 8990 Müşteri Hizmetleri hattımızdan talebinizi iletebilirsiniz.

Gürmar Kampanyalarından haberdar olabilmek için e-bülten listesine nasıl katılabilirim?

Kampanyalarımızı takip edebilmek için üye iseniz Hesabım alanında bulunan “Bilgilerim” başlığından e-bülten almak istiyorum alanını seçip iletişim tercihinizi belirleyebilir, üye değilseniz “Üye ol” sayfasında yer alan Ticari İletişim İzni alanını işaretleyerek katılabilirsiniz. Ayrıca sitemizin en altında bulunan bülten abonelik alanını da doldurarak kolayca katılabilirsiniz.

Gürmar Online E-bülten listesinden nasıl çıkabilirim?

Kampanyalarımızı takip ettiğiniz listeden çıkmak için Hesabım alanında bulunan “Bilgilerim” başlığından iletişim tercihlerinizi değiştirerek çıkabilirsiniz.

Kişisel Bilgilerim Güvende mi?

Kayıtlı kişisel bilgileriniz Gürmar Online sistemlerinde gizlilik koşullarına uygun bir şekilde saklanmakta olup, herhangi bir şekilde 3. kişi, kurum ya da platformlarla paylaşılmamaktadır.

Siparişim nasıl hazırlanmaktadır?

Siparişiniz Gürmar Online ekibi tarafından, Gürmar Online Market hizmetini verdiğimiz mağazalarımızdan sipariş ettiğiniz ürünlerin kategorisine göre ayrı ayrı toplanıp, poşetlenmektedir. Örneğin; Gıda ürünlerimizle beraber aldığınız temizlik ve deterjan ürünlerimiz ayrı ayrı poşetlenmektedir.

Siparişim nerede hazırlanıyor?

Siparişiniz Gürmar Online ekibi tarafından, Gürmar Online Market hizmeti verdiğimiz mağazalarda hazırlanmaktadır.

Siparişim için ödemem gereken teslimat tutarı nedir?

Gürmar Online Market'ten siparişinizi oluşturmanız için gereken minimum sepet tutarı 100 TL olmalıdır teslimat tutarı ise 10.90 TL'dir.

Sipariş ettiğim ürünlerin toplam tutarı ile tarafıma teslim edilen ürünlerin toplam tutarı arasında fiyat farkı oluştu, bu fiyat farkı neden kaynaklanmaktadır? Bu fiyat farkını ödeme yaptığım kartıma nasıl yansıtıyorsunuz? 

Sipariş verdiğiniz ürünler arasında bölgenize uygun teslimat mağazamızın stoğunda  bulunmayan ürünler yerine verilen alternatif ürün/ürünlerin fiyatları, kg.’lı/gramajlı ürünlerin gramaj farkları  fiyat farklılıklarına neden olmaktadır. Bu durumda tarafınıza teslim edilen ürünlerin toplam tutarı faturanıza yansıtılmaktadır.

Online ödeme yöntemiyle tamamlanan siparişlerde kredi kartından provizyon alınarak, sipariş tutarına bloke konulmaktadır. Gramaj farkı, stok farklılığı veya alternatif ürünler nedeniyle sipariş tutarının değiştiği durumlarda, teslim edilmeyen ürünler fatura edilmediği için bu ürünlerin bedeli sipariş tutarınızdan düşülerek kartınızdan ödeme alınmaktadır. Sonrasında provizyon işlemi kapatılarak sipariş süreci tamamlanmaktadır.

Siparişimde indirimlerin uygulandığını hangi aşamada görebilirim? 

Siparişinizdeki ürünlerin indirimleri anasayfada ve ürün detay sayfasında,  sipariş ödeme sayfasında ve alışveriş sepetinizde Sepet Özetiniz alanında indirimi olarak görüntülenmektedir.

Siparişimi tamamladım ancak belirtilen indirimler siparişime yansımadı, ne yapabilirim? 

0850 288 8990 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımız aracılığıyla, indirimlerinizin siparişinize yansımadığını bildirebilirsiniz. Gerekli kontroller yapıldıktan sonra düşmeyen indirim tutarınız site üyelik panelinize yüklenmektedir.

Değişim/iade ile ilgili nasıl işlem yapıyorsunuz? 

0850 288 8990 Müşteri Hizmetleri hattımız aracılığıyla bize ilettiğiniz değişim/iade talebinize göre ürün/ürünlerin değişimi ya da iadesi en kısa sürede sağlanmaktadır.

Meyve, sebze, şarküteri ve et ürünlerinin seçimi nasıl yapılıyor?

Meyve, sebze, şarküteri ve et ürünleri siparişinizin hazırlandığı mağazada bulunan ürün reyonumuzdan Gürmar Online Market personelimiz tarafından en taze ürünler seçilerek hazırlanmaktadır.

Meyve, sebze, şarküteri ve et ürünlerinin teslimatını nasıl yapıyorsunuz? 

Meyve, sebze ürünleri siparişinizin hazırlandığı mağazada mevcut olan ürünler içerisinden en taze ürünler seçilerek hazırlanmakta, şarküteri ve et ürünleri ise aynı özenle siparişinizde belirttiğiniz talebe göre ilgili reyon görevlisi tarafından hazırlanıp özel soğutmalı araçlar ile teslimatı sağlanmaktadır.

Sipariş ettiğim ürünler mağazada hazırlanıp bana teslim edilene kadar Soğuk Zincir’in korunması amaçlı hangi önlemler alınmaktadır? 

Siparişinizin hazırlandığı mağaza içerisinde toplanan Soğuk Zincir Ürünleri, Gürmar Online Market araçlarımıza yüklenene kadar -18 derecedeki dondurucu dolaplarda muhafaza edilmekte, teslimatı ise özel soğutmalı araçlarımız ve dondurulmuş gıda poşetlerimiz ile sağlanmaktadır.

Favori ürünlerimi nasıl belirleyebilir ve güncelleyebilirim? 

Gürmar Online Market’te alışveriş yaparken sık alışveriş yaptığınız ya da beğendiğiniz ürünleri ürün detayında yer alan Kalp ikonu ile Favori Ürünler listenize ekleyebilir, Favori Ürünlerim menüsünden favori ürünlerinizi görüntüleyebilir, siparişlerinizi seçtiğiniz favori ürünleriniz ile hızlı bir şekilde tamamlayabilirsiniz. Favori ürün listenizden kaldırmak istediğiniz ürünleri “Favorilerimden Çıkar" seçeneği ile çıkartabilirsiniz.

Teslimat bölgesini neden seçmek zorundayım?

Gürmar Online Market'te online stok sistemi kullanıldığı için Bölge Seçim ekranında yapacağınız seçimle bulunduğunuz ya da siparişinizin teslim edilmesini istediğiniz bölgeye hizmet veren mağazanın stoklarına bağlanırsınız.Bu nedenle yapacağınız bu seçim size en kaliteli hizmeti verebilmemiz adına önem taşımaktadır.

Bölge Seçim ekranında yapacağınız seçimi, siparişinizin teslim edilmesini istediğiniz bölgeye göre yapmanız gerekmektedir.

Teslimat bölgemi nasıl/neye göre seçmeliyim?

Bölge Seçim ekranında yapacağınız bölge seçimini, bulunduğunuz konuma göre değil; Siparişinizin teslim edilmesini istediğiniz konuma göre yapmanız gerekmektedir.

Gürmar Online Market benim bulunduğum bölgeye teslimat yapıyor mu ?

Gürmar Online Market’in İzmir ilinde hizmet verdiği tüm semtleri Bölge Seçim ekranından görebilirsiniz.

Siparişimin teslimatını nasıl yapıyorsunuz?

Gürmar Online Market’ten oluşturduğunuz siparişiniz, belirttiğiniz notlar/tercihleriniz göz önüne alınarak özenle hazırlandıktan sonra, seçmiş olduğunuz teslimat adresinize Gürmar Online Market araçlarımız ile Gürmar Online Market ekibi tarafından teslim edilmektedir.

Siparişim neden bana en yakın mağazadan gelmiyor?

Gürmar mağazalarımızın tamamı Gürmar Online Market mağazası olarak hizmet vermemekte olup, siparişiniz, teslimat bölgenize göre görev tanımı yapılan Gürmar Online Market hizmeti veren mağazamızadan yönlendirilmektedir.

Siparişimi Gürmar Online Market'ten oluşturup mağazadan teslim alabilir miyim?

Mağazadan Teslimat hizmeti verilen bölge ve mağazaları sepet aşamasında ‘’Mağazadan Al” butonunu seçerek görüntüleyebilirsiniz.

Detaylı bilgi için 0850 288 8990 no'lu Gürmar Müşteri Hizmetleri'ne ulaşabilirsiniz.

Mağazadan Teslimat için siparişimi nasıl oluşturabilirim?

Mağazadan Teslimat siparişi oluşturabilmek için;

1) Sepet aşamasında “Teslimat Adresim” seçeneğinden “Mağazadan Al” butonu seçilir.

2)İl/İlçe/Mahalle bölümünden yönlendirilen siparişin teslim alınacağı mağaza görüntülenir.

3)Siparişin teslim alınacağı gün ve saat aralığı seçildikten sonra ödeme yapılıp sipariş tamamlanır.

Teslimat grup saat aralıkları nelerdir?

Gürmar Online Market teslimat grup saat aralıkları aşağıdaki gibidir.

10:00-12:00 / 12:00-14:00 / 15:00-17:00 / 17:30-19:30 / 19:30-21:30 / 

*Teslimat grup saatleri bölgeye göre değişiklik gösterebilir.

Siparişimi oluşturmaya başlamadan önce uygun olan teslimat gün ve saatlerini görebilir miyim?

Evet. Siparişinizi oluşturmaya başlamadan önce uygun olan teslimat gün ve saatlerini Gürmar Online Market ana sayfada yer alan Bölge Kapasite Durumu ekranından görebilirsiniz.                                               

Oluşturduğum siparişimin teslimat grup saatini ve/veya teslimat gününü nasıl değiştirebilirim?

Gürmar Online Market ’e üyelik girişi yaparak "Siparişlerim" menüsünden siparişinizi bitirdikten sonra 0850 288 8990 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımızdan müşteri temsilcilerimiz aracılığı ile değişiklik işleminizi yapabilirsiniz.

Oluşturduğum siparişimin teslimat adresini nasıl değiştirebilirim?

Gürmar Online Market ’e üyelik girişi yaparak "Siparişlerim” menüsüden siparişinizi bitirdikten sonra 0850 288 8990 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımızdan müşteri temsilcilerimiz aracılığı ile değişiklik işleminizi yapabilirsiniz.

Siparişime başlamadan önce seçtiğim teslimat bölgesini, alışveriş sepetimi oluşturduktan sonra değiştirebilir miyim? 

Evet değiştirebilirsiniz. Ancak Gürmar Online Market'te online stok sistemi kullanıldığı için Bölge Seçim ekranında yapacağınız seçimle siparişinizin teslim edilmesini istediğiniz bölgeye hizmet veren mağazamızın stoklarına bağlanırsınız. Sepetinizi oluşturduktan sonra teslimat bölgenizi değiştirdiğinizde, ilgili bölgeye teslimat yapan mağaza stoklarına bağlanacağınız için sepetinizdeki ürün/ürünler yeni seçeceğiniz bölgeye hizmet veren mağaza stoklarına göre sepetinizde değişiklik gösterebilir.Teslimat adresinizi girdiğiniz teslimat ekranında, siparişinizin teslim edilmesini istediğiniz adres için yeni adres bilgisi girmeniz gerekir.

Siparişimi, sipariş formunda belirttiğim bilgilerden farklı olarak başka bir kişiye ya da adrese teslim ettirebilir miyim? 

Siparişiniz, siparişinizi oluştururken teslimat adresi sayfasında giriş yaptığınız bilgilerde bulunan kişi ve/veya adrese teslim edilmektedir.

Siparişin teslimatı sırasında evde yoksam nasıl bir işlem yapılıyor? 

Gürmar Online Market üyelik bilgilerinizde bulunan irtibat numaranızdan siparişiniz hakkında bilgi verilmektedir. Siparişinizin teslimatı ile ilgili bizimle 0850 288 8990 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımız aracılığıyla iletişime geçebilirsiniz.

Teslimatım geciktiyse ne yapmam gerekiyor? 

Siparişinizin teslimat durumu ile ilgili 0850 288 8990 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımızdan müşteri temsilcilerimiz ile durumunuzu görüşebilir konuyla ilgili kolayca bilgi alabilirsiniz.

Teslim edilen siparişimde eksik ürün/ürünler olduğu takdirde nasıl bir işlem yapılmaktadır?

0850 288 8990 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımızdan temsilcilerimizle irtibata geçerek siparişinizdeki eksik ürün bilgisini paylaşmanız durumunda, eksik ürününüz en kısa süre içinde adresinize teslim edilmektedir.

Siparişim evimin kapısına kadar teslim oluyor mu?

Evet, Gürmar Online Market siparişleriniz, siparişinizde belirttiğiniz teslimat adresine Gürmar Online Market araçlarıyla, Online Market görevlilerimiz tarafından teslim edilmektedir.

Dondurulmuş ürünlerin teslimatını nasıl yapıyorsunuz?

Siparişinizin hazırlandığı mağaza içerisinde toplanan Soğuk Zincir Ürünleri, Sanal Market araçlarına yüklenene kadar -18 derecedeki dondurucu dolaplarda muhafaza edilmekte, teslimatı özel soğutuculu araçlarımız ile sağlanmaktadır. 

Gürmar Online Market siparişleri için teslimat ücretleri nasıldır?

Siparişleriniz için alınacak hizmet bedeli;

  • 100 tl ve 599 tl arası alışverişlerde 12,90Tl

  • 599 tl ve üzeri alışverişlerinizde ücretsizdir.

*Teslimat ücretleri bölgeye göre değişiklik gösterebilir.

*Minimum tutar ücretleri bölgeye göre değişiklik gösterebilir.

Gürmar Online Market'te ödeme seçenekleri nedir?

Gürmar Online Market’te kredi kartı , banka kartı , masterpass , kapıda ödeme ve yemek kartları seçenekleriyle sipariş tamamlayabilirsiniz.

Gürmar Online Market’te hangi kartlarla ödeme yapabilirim?

Gürmar Online Market’te online ödeme olarak ya da teslimat sırasında: Kredi kartı , banka kartları ve diğer yemek kartları ile ödeme yapabilirsiniz.

Gürmar Online Market’te yemek kartına teslimat ücreti var mı?

Gürmar Online Market’te yemek kartları ile ödeme yapılması durumunda %3 - %5 ekstra yemek kartına teslimat ücreti alınmaktadır.

Gürmar Online Market'teki fiyatlar Gürmar mağazalarındaki fiyatlar ile aynı mı? 

Evet, Gürmar Online Market’teki fiyatlar Gürmar mağazaları ile aynıdır. Ancak online alışverişe özel yapılan ekstra indirimli fiyatları görebilmek ve fırsatlardan yararlanabilmek için Gürmar Online Market’e üye olmanız, üye iseniz alışverişe başlamadan önce üyelik girişi yapmanız gerekmektedir.

Gürmar mağazalarındaki kampanyaları Gürmar Online Market'te nasıl takip edebilirim? 

Gürmar mağazalarındaki ve Gürmar Online Market’teki tüm kampanyaları Gürmar Online Market ana sayfamızda bulunan ‘’Fırsat Ürünleri’’ bölümünden takip edebilirsiniz.

Cookie nedir?

Cookie (Çerez):Bir web sayfası ziyaret edildiği zaman tarayıcılardaki kullanıcıların depolandığı küçük dosyalardır. Kesinlikle bir virüs değildir. Bilgileriniz bu dosyalara yazıldığında yani giriş yaptığınız siteye kayıt olduğunuzda sistem sizi tanıyarak bilgilerinizi otomatik olarak doldurur. Böylece sizi zaman kaybından korur, işlem hızınızı artırır.

Poşetler Hakkında Sıkça Sorulan Sorular

Poşetlerden neden ücret alınıyor?

1 Ocak 2019 tarihi itibariyle Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın mevzuatı gereği plastik poşetler ücretli olmuştur ve poşetlerin asgari 25 Kuruş ücret karşılığı verilmesi zorunlu hale gelmiştir. Yasa kapsamında Gürmar Mağazaları ve Gürmar Online Market’te de ücretli poşet uygulamasına geçilmiştir. Plastik poşetle teslimata alternatif olarak, tekrar kullanılabilir bez alışveriş çantası ile de teslimat tercihi sunulmaktadır.

Siparişlerimde poşet miktarını ve ödeyeceğim tutarı nasıl belirliyorsunuz?

Siparişinizi hazırlarken, ürünlerinizin güvenle teslimatını gerçekleştirecek kadar poşet kullanıyoruz. Poşetlere ne kadar ödeyeceğiniz siparişinizin miktarına göre değişkenlik gösterecek ama sizden sadece kullanılan poşetlerin ücretini tahsil edeceğiz. Örneğin 3 poşete ihtiyaç varsa 75 kuruş ödüyorsunuz. Toplam poşet ücretini teslimat sırasında faturanızda görebilirsiniz.

Siparişim için  2 poşet yeterliydi ancak 3 poşet ile teslim edildi. Neden fazla poşet kullandınız?

Siparişlerinizi gıda güvenliğine uygun olabilmesi adına, ürünleri gruplarına göre sınıflandırarak ayrı ayrı poşetliyor ve en uygun şekilde sizlere teslim ediyoruz.

Poşeti iade edebiliyor muyum?

Poşetlerimiz barkodludur ve sizin satın aldığınız-kullandığınız bir poşetin tekrar satışı yapılamayacağı ve geri dönüşüme girmesi gerektiği için iade prosedürümüz bulunmamaktadır.

Siparişlerim tek poşet içinde, sıkışık bir şekilde geldi. Nasıl işlem yapılacaktır?

Gıda güvenliği gereği birbiriyle yan yana durmaması gereken bir ürün bulunmuyorsa doğayı kirletmemek adına uygun olan adette poşetle siparişlerinizi hazırlıyoruz.

Meyve sebze gibi ürünlerin poşetlerinden ücret alınacak mıdır?

İlgili yasa kapsamında çift kat kalınlığı 15 mikron ve altında olan 500 x 350 mm ebadından küçük saplı sapsız poşetlerden ücret alınmayacaktır. Meyve Sebze poşetlerimiz bu kapsama girdiği için ücret alınmayacaktır.

Ben plastik poşet kullanmak istemiyorum, farklı bir çözüm öneriniz var mıdır?

Halihazırda siparişlerinizi en iyi koşullarda teslim edebilmek için plastik poşetleri kullanmaktayız. Fakat siparişiniz esnasında ürünlerinizin teslimatında kullanılmak üzere Gürmar markalı bez alışveriş çantalarımızı seçebilirsiniz. Bununla birlikte alternatif çözüm yolları üretebilmek için çalışmalarımız devam etmektedir.

Siparişimle ilgili sorularım, istek ve güncellemelerim ile ilgili size nasıl ulaşabilirim?

Gürmar Online Market sayfamızda yer alan Öneri ve Talep Formu aracılığıyla ve/veya 0850 288 8990  Müşteri Hizmetlerimiz aracılığıyla bize ulaşabilirsiniz.

Müşteri Hizmetlerinize nasıl ulaşabilirim, çalışma saatleri nedir?

Müşteri Hizmetlerimize haftanın her günü 08:30-18:00 saatleri arasında 0850 288 8990 aracılığıyla ulaşabilirsiniz.